0

Schimb și retur

Produsele pot fi returnate doar în filialele unde au fost achiziționate
Afișați adresele
Produsele cu aspectul corespunzător

Condiții de retur

  • Păstrați aspectul produselor achiziționate în stare bună (fără urme, ambalaj și etichete originale).
  • Un document care confirmă achiziția bunurilor (bonul de plată)*.
Produsele cu aspectul necorespunzător
Produsele de calitate necorespunzătoare sunt produsele al căror aspect nu corespunde pentru vânzare. Se efectuează returnarea produsului de calitate necorespunzătoare pe baza unei cereri de rambursare, care trebuie depusă în perioada de garanție a produsului. Perioadele de garanție sunt indicate pe site-ul magazinului Sportlandia.

Condiții de retur

  • La returnarea produselor de calitate necorespunzătoare, costul integral al bunului va fi rambursat.
  • Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare e posibilă numai la prezentarea unui document care confirmă achiziția produsului (Bonul de plată)*

La returnarea echipamentelor de fitness

1
Sunați un specialist
+(373) 022 836 041
Apelul este gratuit
2
Raport de stare a dispozitivului
Specialistul va face un raport în magazin
3
Decizia Comisiei
Specialistul de service va decide dacă produsul poate fi returnat.

METODE DE RETURNARE A PRODUSELOR

  • Returnarea produselor e posibilă timp de 14 zile de la data achiziției.
  • Pentru a returna un produs este nevoie sa vă apropiați în magazinul unde a fost efectuată achiziția să prezentați bonul de plată si buletinul
  • * Lipsa bonului de plată sau altui document care confirmă achiziționarea produsului nu este un motiv de refuz cerinței cumpărătorului de returnarea produsului.
  • Cu toate acestea, avem dreptul de a verifica achiziția dvs. în magazinul nostru online. Dacă nu aveți aceste documente înainte de a returna mărfurile, vă rugăm să contactați magazinul online Sportlandia.
  • Dacă achiziția a fost efectuată prin transfer bancar, puteți primi banii înapoi doar prin transfer bancar: banii sunt returnați în contul sau cardul bancar al persoanei din contul căreia s-a efectuat plata. Durata tranzacției în cont depinde de regulile interne ale băncii beneficiare. Timpul aproximativ pentru primirea banilor este de 3-5 zile.

Pentru a returna produsele ce au fost procurate prin transfer bancar, trebuie să
prezentați următoarele documente

  • Document de identitate (buletin/Pașaport)
  • Card bancar utilizat la achitare
  • Bonul de plată

Politica de rambursare

Perioada de returnare depinde de returnarea mărfurilor și nu depășește 10 zile de la data primirii mărfurilor returnate în magazinul online Sportlandia împreună cu cererea de retur completată. Pe baza rezultatelor inspecției aspectului și caracteristicilor mărfurilor, se ia decizia de returnare a banilor.

Pentru mai multe informatii si/sau reclamatii cu privire la calitatea marfii, la comanda sau livrare, vă rugăm să sunați (+373) 022 83 60 41 sau serviciul de asistență pentru clienți din magazinul Sportlandia la SPORTLANDIA@AB.MD
* Absența unei chitanțe, a chitanței de vânzare sau a altui document care să confirme achiziționarea mărfurilor nu constituie un motiv pentru refuzul de a satisface cerințele cumpărătorului pentru returnarea mărfurilor.
Cu toate acestea, avem dreptul de a verifica achiziția. în magazinul nostru online. Dacă nu aveți aceste documente înainte de a returna mărfurile, vă rugăm să contactați magazinul online Sportlandia.
Schimbarea produselor e posibilă timp de 14 zile de la data achiziției.

Prezentele obligații de garanție sunt acceptate în conformitate cu prevederile Legii Republicii Moldova „Cu privire la protecția drepturilor consumatorului”, care reglementează garanția comercială. și obligațiile de garanție ale companiilor producătoare.

Produse achiziționate în supermarketul Sportlandia, precum și achiziționate prin intermediul magazinului online www.sportlandia.md, având garanție comercială a companiilor producătoare și/sau garanția comercială a vânzătorului sunt supuse service-ului de către Sportlandia. centru de service.

Termenii serviciului de garanție

  • Serviciul de garanție în perioada de garanție comercială este oferit gratuit.
  • Garanția se calculează de la data vânzării mărfurilor și se aplică numai mărfurilor vândute în supermarketul Sportlandia sau achiziționate prin intermediul magazinului online www.sportlandia.md.
  • Este necesar să trimiteți produsul în starea sa originală, în ambalajul original, cardul de garanție sau chitanța, lista de ambalare.
Specialistii centrului de service Sportlandia merg direct la locuintele clientilor care au achizitionat in prealabil marfa voluminoasa din orice localitate a Republicii Moldova gratuit.

Garanția este nulă în următoarele cazuri

  • Dacă cumpărătorul nu respectă regulile stabilite în manualul de instrucțiuni furnizat împreună cu produsul;
  • Când produsul este deteriorat mecanic sau expus la substanțe chimice.

Reparațiile în garanție ale tuturor elementelor structurale ale skateboard-urilor, trotinetelor, skateboard-urilor, cruiserelor, longboard-urilor supuse uzurii naturale în timpul funcționării (roți, rulmenți, osii, plăcuțe de frână, plăcuțe de frână etc.) pot fi efectuate numai în următoarele cazuri

  • Respectarea termenilor de utilizare;
  • După ce angajații atelierului de garanție stabilesc prezența unui defect de fabricație într-un element structural al produsului.
Obligațiile reale de garanție nu se aplică unei categorii speciale de bunuri, nu sunt destinate utilizării durabile, a căror listă este stabilită in conformitate cu prevederile art.183 alin.(21) din Legea protectiei consumatorului Nu. din 13 martie 2003 nr.105 cu modificările și completările ulterioare.